Heb je een klacht over de geboden zorg? Bespreek dit dan eerst met mij. Feedback geeft ruimte om te leren en de behandeling beter te laten aansluiten bij jouw behoeften.

Als dit niet voldoende is, kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Leidt ook dat niet tot het gewenste resultaat, dan kun je je wenden tot de erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten via het NIBIG. De geschilleninstantie is gemachtigd bindende adviezen uit te brengen. Meer informatie vind je op nibig.nl.

Voor klachten kun je contact opnemen via klachten@nibig.nl.

Mijn praktijk voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).